Isnin, 9 September 2013

Percutian Terjah!..


Empat hari sebelum bulan puasa yang lepas aku ada pergi bercuti bersama keluarga,percutian ini tidak dirancang,ini yang dinamakan percutian terjah.Lokasi tempat yang di terjah adalah Port Dickson,Negeri Sembilan.Ha!!!!..dekatkan?..sebab tu aku suka,tak payah nak drive jauh2 kalau dari selangor ni,Lagi pun aku lebih suka di PD (Port Dickson) ni. Walaupun dah banyak kali pergi aku tetap tak jemu,eeemmmm...sebab apa ya tak jemu,agak2 la mungkin juga sebab PD ni tempat kelahiranku,maka bau2 pantai PD tu selalu di hidung dan dihati...hikhikhik..ok tak mau cerita banyak,ni antara gambar yang aku ambil semasa disana..Jom Lihat!!..Tapi tempat penginapan aku lupa le apa namanya...Sorry ye!.  :)
























Klik untuk gambar  My Holiday .
Klik untuk gambar Go Holiday .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan