Jumaat, 23 November 2012

Kaki Pancing!.


Ok...Gambar ni aku ambil secara rambang sahaja,tidak ada maksud apa2 atau maksud tersirat.Sesiapa di dalam gambar ini aku pun tidak tahu siapa mereka,aku ambil gambar ini kerana indahnya pandangan pada hari itu..Seperti berada di tempat nelayan..yang mana terdapat apa yang di gelar 'Kaki Pancing'.Mungkin begitulah mereka..mungkin sekadar hobi untuk memancing,jadi mereka sibuk memancing dan aku pula sibuk mengabadikan foto/gelagat mereka di dalam 'Memori Dari Lensaku.Harap sesiapa didalam gambar tidak marah dengan rakaman foto mereka ini.'You're Cool Bro!!..peace!!!..hikhikik ;)




Sedia!!!...
Mulakan..Angkat!!!!..

Tolak.....

Okey...Jom mulakan perjalanan!.

Sampai..Mulakan memancing!.


Di sudut yang lain..terdapat dua orang pemancing.

Sempena cuti sekolah..Anak2 di bawa memancing bersama!.

Saujana mata memandang.

Kaki pancing berbicara...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ooppsss!!!...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Terima Kasih!..
Kerana Sudi melihat blog saya.
'Sila datang lagi!'.

By:ZieSya♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan